Jag hoppar runt...

som en liten barnunge i köket, jag har så mycket kännslor i magen att jag har svårt att sitta still.

Jag har sökt jobb idag, egentligen skulle jag gå ut i svedala och söka jobb men jag kom på att det kanske fanns på komunens hemsida, det fanns inte men jag skickade in mitt CV ändå och de tackade och skulle höra av sig om det dök upp någonting.

Sen när jag skulle fixa mig för att sticka iväg så kom jag på att mc Donalds kanske har en hemsida och ja det har dem och där sökte jag jobb, det tog sin lilla tid för det är MYCKET man ska fylla i, jag var så koncentrerad och fokuserad så nu är jag helt hyper.

Ska snart fixa mig för att gå ut, det är soligt väder så jag vill inte sitta inne, jag vaknade halv sex idag föresten, knäppt vad kroppen vänjer sig snabbt, somnade om till sju...suck...efter mycket kämpande lyckades jag somna till nio sen blev det upp och iväg för att köpa frukost, nu ska jag som sagt fixa mig och springa ut jag är nervös uppspelt rädd stressad förväntansfull glad ....aaaah så nu får jag nog gå ut puss på er !



Kommentarer
Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

2011-04-18 @ 13:57:11
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/
lotten

våååååååårkänsloooor till dig!

åå lycka till med jobbsökandet :D

2011-04-18 @ 14:10:40
URL: http://lottena.blogg.se/
Amanda K

Men neej gumman, INTE mcdonalds. Dom kommer knäcka dig.. det är så dom gör. Snälla snälla snälla, vad som helst utom där. : (

2011-04-20 @ 12:50:39
sara

Jag har tre andra möjliga jobb jag kan ta men jag kan säga som så att hade dem knäckt mig lika mycket som mina tidigare jobb då hade jag bara slutat gå dit jag har gjort det förr, men lugn jag har som sagt tre andra möjligheter så det blir nog inte mc donalds ;)

2011-04-20 @ 21:32:05
URL: http://sarapatriicia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0