Balkongmys!

Jag älskar vår nya balkong som Jerker och pappa så flitigt byggde i sommras.

Började dagen där med en härlig frukost sen läste jag lite teori och rätt som det var så ringer telefonen, jag tror det är Cassandra men det är ett svar till från där jag skickade in mitt CV, hon sa att hon sett det och att hon ville träffa mig.

Jag tycker detta är helt sjukt min mage går i varv så nervös jag är för detta är väll nästan för bra för att vara sant...jaja nu ska jag fixa mig för att prova det jobbet jag ska göra idag,



Anledningen till att jag alltid skriver under bilden är för att
annars har bilde nen tendens att hoppa ner till inlägget under och då
blir det kaos :P

haha puss puss gå nu ut och njut av det fina vår vädert



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0