tjenare kisen ♥

Jag har precis sett två avsnitt av idol (spelade in idag och igår) och nu är jag riktigt trött. Jag har även försökt lära mig texten vi har i läxa utantill men den fastnar inte, det är riktigt mycket  och det är ett flera hundra om inte tusen år gamalt manus så jag förstår inte ens vad det är jag säger.

Imorgon är jag ledig och förhoppningsvis vaknar jag på bra humör så jag kan läsa engelskan, ska ju läsa typ mer än halva boken och jag har läst 30 sidor, av 564 så det blir att läsa.

Annars idag så har jag dansat och efter dansen skulle jag och klara simma (klockan tio) men dem öppnade inte förrän klockan 12, och medans vi stod och diskuterade hur vi skulle göra, kommer en av spykens idrottslärare fram till oss och frågar om vi går i ES1 någonting så berättar klara hur det är att vi skulle simma, så han bara Ja men ni kan ju smälta in bland ettorna så tar jag ansvar för er nu när ni tagit er hit. Så han släppte in oss så fick vi simma. Tog bussen hem och sov någon timme sen har ag varit ute och gott en låång runda och efter det har jag som sagt försökt trycka in den texten i mitt huvud.

Nu måste jag duscha och raka mig och smörja in mig så är väll chansen större att jag är glad imorgon.

natti natti :)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0