tada

Idag var det sista dagen i skolan på en och en halv vecka. Imorgon har vi nämligen friluftsdag hela dagen, vilket är lite surt med tanke på att jag som egentligen har sovmorgon till 12.00 måste åka in redan 07.42 eftersom bussen till skogen går lite över nio.

Mitt huvud är helt tomt just nu, jag tänker bara på Holland och har inte varit riktigt med på någonting i skolan, men på rasten var jag och klara på H&M och jag fick köpt lite saker till Holland :).

Jag ska förhoppningsvis in på lördag och köpa lite till ;)

pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0