I rymden finns inga känslor ♥

Igår var vi hemma hos min faster och käkade god mat, var svinmätt men min pappa som inte har nån botten i sin mage var sugen på korv med bröd och tjatade om att åka till Heleneholms grillen. När v i väl kom dit åt han en hamburgare.

Idag avr jag på bio med tjejerna, vi såg I rymden finns inga känslor. Jag tyckte den var jätte mysig, rolig och bra. Nu ska jag sova är svin trött och har massa tankar som snurrar i huvudet.

Imorgon är det uppspel och redovisning i aulan på nått gameldags grekiskt som jag inte kan utantill.

Är det bara jag som ibland ångrar någonting jag sagt och kan tänka på det hur länge som helst. Jag hatar det, har man sagt någonting så går det inte att ta tillbaka.

förlåt

puss puss :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0