Jag går in här flera gånger om dagen för jag vill så gärna skriva någonting, men varje gång slutar det med att jag loggar ut för det står helt tomt i huvudet.

Jag känner mig väldigt tom och ensam just nu, inte för att jag är ensam eller så det är rent psykiskt inför resan på måndag. Jag är så sjukt nervös och stressad att jag blivit helt tom, jag har fruktasnvärt ont i magen hela dagarna och är ständigt trött och såfort jag kommer hem slår allting till jag bara skakar och gråter.

Jag är väldigt dålig på att hantera stress och har ått och både läkare, sjukgymnast och kurater för det, men när allting kommer på samma gång, skolan vänner pojkvän familjen resan träning mat, det finns så lite tid att hinna med allting så det slutar med att jag inte kan göra någonting för jag blir så trött.

Jag ska försöka sova nu, eller läsa en bok först och sen sova, imorgon är det en lång dag och den kommer antagligen bli väldigt tuff eftersom vi har just teater största delen av dagen.

Jag hoppas ni kanske förstår att jag kommer vara lite off nu de närmsta veckorna men ta det inte personligt, jag anstränger mig ständigt för att lugna mig själv och inte få en panik ångest attack. Men när jag kommer tillbaka nästa fredag hoppas jag på att allting blir som vanligt igen.

puss&godnatt♥


Kommentarer
Amanda

<3 älskade älskade du

2010-09-28 @ 23:48:23
URL: http://flinmedicin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0