är du vaken Lars ?

Idag börjar jag inte förrän klockan tolv (tar bussen halv elva) och tänke ha lite sovmorgon men vaknade av mig själv klockan sju. Typiskt, men men jag får väll se det som en chans att göra läxan nu på morgonen.

Jag ska till doktorn i trelleborg idag 15.15 så jag hinner bara gå på en lektion som också käns lite halv drygt men vad ska man göra.

Satt och snackade schema med min bror och tog fram mitt fårn sjuan ( Ja jag har det kvar för jag har satt alla scheman ovanpå varandra på väggen) och jäklar vad många lektioner vi hade då det är ju helt sjukt !

Nu ska jag göra läxan sen ska jag fixa mig för dagen :)
pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0