no triaining

Vi hade egentligen planerat att gå och träna jag mamma pappa och jerker men det var tydligen bara jag som var taggad idag så det blir ingenting med det.

Jag vet inte alls vad jag orkar göra ikväll, kanske godis och idol,? måste sova tidigt så jag orkar jobba imorgon.

På körskolan idag lärde jag mig backa runt hörn, jag blev väldigt yr haha, sen iskolan gjorde jag inte mycket på kuhi men sen på engelskan skrev jag min bokrecension. JAg glömde bort en massa saker men jag hoppas att jga blir godkänd !

Nu ska jag göra klart kuhi (Kulturhistoria) som ska lämans in innan 23.55 ikväll.

kisses♥


Kommentarer
Amanda

GUD! vad bra att du sa det, jag hade glömt att jag också måste göra det ^^

2010-10-22 @ 22:51:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0