Hej det är nick, klick ! ♥

Lyssnade på den gamla godingen hej det är nick, klick och jag hade helt glömt bort att han sjunger om Sara, har lyssnat på den flera gånger idag bara för det.

Jag har sovit rent för lite och var över trött/speedad i skolan. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort idag. Jag träffade matilda nu på kvällen, och snackade med Jerker. Nu ska jag lägga mig och läsa Engelskboken som ska vara utläst på torsdag aaah, sen fick jag veta att jag inte blev godkäns på matte provet så jag måste börja träna på det också, kommer ju knappt ha någon fritid alls :(.



Vi har sån typ anti rök sak på skolan eller såna som
informerar, och jag tog en pinn(stavning) som det står

"Vi som inte röker orkar göra det oftare"

Me like, nu måste jag gå, tröttheten börjar ta
 över skrivandet så puss och godnatt:)
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0