driving in the dark ♥

För det första vill jag bara stolt berätta att jag för första gången kört när det var mörkt.
Lite läskigt för man måste anstränga sig mer med ögonen och jag hade svårt att tänka på hel och halvljus samtidigt som jag skulle hålla hastigheten haha men det gick bra för att vara första gången.

Och sen för det andra så kan jag bara säga WOW vilken föreställning det var !!!

Jag trodde det skulle vara en rens dansuppvisning men det var två killar bara och det var en blandning mellan teater, dans och musik. De var asgrymma och hade massor av humor, även om det var på engelska så förstod jag och det kändes lite som att de gjorde allt med glimten i ögat.
Här kan ni kika på dem.

Och till det sista så brukar jag aldrig ha någonting att önska mig i julklapp och födelsedags present men redan nu har jag en lång lista på mobilen över vad jag vill önska mig !

iiih jag är så glad idag, nu ska jag fixa mig för sängen.

puss puss



Jag ser lite halv gravid ut på bilden men tyckte det
var en snygg effekt jag hittade så skit samma.

puss och godnatt :)♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0