berra och jag

Gooood mooorgoon ! (har lyssnat för mycket på NRJ)

Det var roligt att vara tillbaka på dansen igen men vi har läxa tills imorgon att skriva om den föreställningen vi såg för ett tag sen. inte kul med tanke på hur mycket svenska vi har.

Efter dansen köpte jag ett body butter på åhlens från the body shop. Trodde inte de såldes mer än i deras egna affärer men tydligen.

Sen kollade jag på skor, hittade ett til par uggs som jag ine köpt, jag har redan två par men de är inte så varma länge eftersom de har blivit blöta så har det mjuka blivit omjukt så jag vill köpa ett par billiga varma.

Och jag hittade världens bästa skor med en liten klack, jag ville inte av mig den för den satt så perfekt på min fot!

Nu ska jag ta någonting att käka och sen blir det hej hej svenska !

pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0