motivation

Om en halvtimme ska jag och mamma åka in till Lund för jag ska ha utväcklingssamtal. Sen har jag tänkt gå ner till the nail shop och se om hon har någon tid i veckan, kanske idag till att fixa mina naglar. Tumnaglen gick ju av i Lördags och jag tycker det är skitfult att gå runt med någonvnagel trasig.

Sen ska jag nog träna ikväll. Snön har gjort mig över taggad på at röra på mig jag vill bara ut och springa mig svettig i snön eller ta en låååång promnad och bli helt rödrosig om kinderna :)



Här är mina nya älsklingar ! Jag blir mycket längre än alla andra
Men jag älskar dem och dem är så sköna att gå i.

Jag hadde platta skor igår när jag körde men sen bytade jag
direkt♥

Bilder på väskan kommer sen nu måste jag börja fixa mig !

pusspuss♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0