mmmh mm mmh

Jag tog god tid på mig idag när jag fixade mig. Först duschade jag och tog håt inpackning somi luktar så jäkla gott! Sen provade jag en ny peeling av det vi fick av Christel och en fuktgörande typ ansikts mask och båda luktade så gott. Sen smörjde jag in mig i cocos, sminkade mg med lite nav det nya sminket och tog på min boss parfym som jag fick av Jerker förra Julen. Och jag hade inte borstat  mitt hår utan bara gjort en bena för det är lockigt när jag kommer ut ur duschen, eller vågigt. Så jag tog lite mousse och spray i och sen blev det min favorit klänning till det.

Haha det är ganska fånigt men bara tanken på hur gott mitt ansikte luktade gjorde att jag kännde mig assnygg.

Jag och mamma stack till morfar, åt kakor och lekte med thyra, sen blev det gåsamiddag hemma hos jerker med chokladpudding, ostbågar, sockerkaka chokladbull (chokladboll) och bilar.

Så nu i veckan och fram till min födelsedag blir det träning träning och mindre socker om jag ska kunna ge mig min egen födelsedags present från mig själv till mig själv.

Nu ska jag ta bort sminket och försöka sova. Redan imorgon bitti blir det en tmaning för mig att hitta till stället som vi ska åka skrillor (skridskor).

önska mig lycka till !
puss och godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0