jojojo

ojojoj vad dålig jag blivit på att uppdatera.

I helgen har jag inte hunnit för i frdags gick jag och la mig vid halv tolv för jag skulle till ullared för första gången !
Det var inte så roligt som jag tänkt mig men jag hittade lite saker och blev jätte glad. Jag köpte blanda annat en haslduk en väska och väääärldens finaste skor ! När jag skulle ta upp plånboken för att betala skorna (utanför ullared) så bröt jag min högra tumnagel ! snacka om att jag blev ledsen då !

Jag var hemma runt sju halv åtta och sen tjugo över åtta gick jag och mötte elin, stötte även på lullu på vägen. Sen givk jag och elin och handlade och gick hela vägen hem till andreas, vi började se en film vid tolv men jag somnade och sen bad jag tobbe köra mig hem för jag var så fruktansvärt trött. gick upp tjugo i fem.

Sen idag var det teater. Har mått så jävla dåligt hela dagen ! Men blev lite gladare av att snacka med elin i telefon, vi hade så mycket att snacka om och snackade på i fyra timmar sen skulle vi båda käka. Jag ska snart duscha och sen ska jag nog gå och lägga mig.

pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0