Helgen och Allt för min syster♥

I Lördags jobbade jag ju som sagt och direkt efter blev jag hämtad av pappa, stack direkt hem och tod en snabb dusch, drog på mig min snygga klänning som jag fått av Jerkers syster och sen bar det av hem till Cassandra. Jag hade en jätte trevlig kväll. Tack tjejer ni gör varje dag lite ljusare, jag älskar er ♥

Sen igår käkade jag på jägersro med elin och andreas och jerker. Sen var jag hemma n ån timme för jag mådde riktigt dåligt men senare på kvällen träffades vi igen och kollade på Allt för min syster åååh sån riktigt bölfilm mitt högra öga grät så jag hade en liten sjö vid halsgropen sen.

Nu ska jag snart fixa mig och sticka till körskolan, om jag fattat det rätt så ska jag utgå ifrån svedala idag. Jag har dock väldigt ont i huvudet men jag hoppas att det går bra. Sen blir det att plugga matte hela dagen eftersom jag har omprov imorgon.

Jag får se om jag orkar träna ikväll också haha.

puss puss



Kommentarer
Amanda

Jag älskar dig också gumman <3 du är värd allt

2010-11-01 @ 23:55:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0