heejsan !

Det var nog ett tag sen jag skrev men idag har det hänt en hel del.

Först vaknar jag hos jerker och lyssnar på massa bra musik så jag blir glad sen fixade jag present till nathalie.

Stack hem och käkade sen stack jag hem till matilda så snackade vi lite och klurade ihop en liten överraskning till nathalie eftersom hon fyller år nu idag !

Vi körde ner till ica och köpte kaka och chips och sånt sen stack vi ut och gjorde fint med ljus och ballonger och fixade dit henne lina och daniella och det blev väldigt lyckat. jag är nöjd över vår insatts !

Sen har min bror och hans två tjej kompisar blivit knivhotade av några polaker och bestulna på sina telefoner (vilket gör mig förbannad) men i alla fall så jag gick ner för att kolla hur han mådde och kramad honom och han har vuxit om mig !

Sen vid två snackade jag med elin i telefon och nu måste jag sova trodde inte klockan var mer än två tiden går väldigt fort på natten !

puss på er ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0