WOW ! ♥

Jag sitter och tittar ut genom fönstret och kan knappt slita blicken f¨rån de blöta gröna här utanför. De är sjukt fint och påminner mig om en regnskog där allting är lugnt och bra. Jag känner mig trygg och harmonisk när jag kollar ut och igår var det ju sommar på riktigt !

Det var sol och varmt hela dagen och sen på kvällen regnade det i halva svedala, helt plötsligt hör jag ett typ brak, jag tittar ut och ringer Jerker och säger "DET ÄR SOMMAR!" och han fattar ingenting men jag fortsätter "JA, DET ÄR SOMMAR NU DET ÄR VÄRSTA SOMMARREGNET UTE !" han frågar om jag är dum i huvet och skickar en bild på hur det ser ut utanför honom, och medans det regnar as mycket utanför mitt hus så det blir vattenpölar efter fem minuter så är det helt tort utanför honom. Jaja jag tycker sommarregn är så mysigt, det bara regnar skit mycekt i fem minuter och sen slutar det. Plus att det var jätte härligt att cykla hem i natt alla blommorna doftade och värmen kändes exotisk på något sätt...

Igår hade vi vårt sista skriftliga nationella, nu är det bara muntliga i tyska och engelska kvar, vu slutade så jag kunde ta bussen två timamr tidigare än vanligt, och jag åkte direkt hem till Jerker, vi satt ute en stund och sen mös vi lite grann. På kvällen hyrde vi film och käka så mycket godis så jag trodde jag skulle sprängas.

Vi såg den Jack&Jill, jag tyckte den var bra och mysig MEN Jack hade en tatuering OCH den satt på olika armar hela tiden ! ena gången på höger och andra på vänster i olika scener hela tiden, jag menar HALLÅ är inte de sånt man kollar om man gör en film?

Jaja detta blev ett långt inlägg och nu ska jag hoppa in i duschen, ska ju jobba om en timme, vilket var anledningen til latt vi tog det lugnt denna härliga fredagskväll.

Ni får ha det så bra, wii kom precis på att vi ska till therese ikväll i hennes lilla hus, skoj !

ha det så bra, pusspuss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0