skogen ♥

Hello, jobbade ju som sagt igår så j*vla kvavt var det, var sjukt trött i huvudet och drack en liter vatten under den tiden jag satt i kassan.

På kvällen sen åkte vi hem till Viktor&Therese, de bor mitt ute i skogen i en super snygg modern stuga. Vi gick ut och gick ca 5 km i skogen, så jävla fint och tänk endå, om man blir sugen på att springa en runda så behöver man inte köra i tjugo minuter för att komma till skogen utan det är bara att gå utanför dörren. Det var jätte trevligt i alla fall fast det var så sjukt dimmigt när vi körde hem så vi såg knappt någonting, riktigt obehagligt man kände att vägen svängde men det var så dimmigt att man inte såg att den svängde. Hämtade upp Jerker så sov han hos mig :).

Idag har jag varit sjukt trött, var ute i skogen med Jerker, Andreas och Elin, skönt men sen var jag så trött när vi kom tillbaka, alltså inte trött av att gå utan trött i huvudet har druckit typ 2 liter vattten och känner mig fortfarande uttorkad. Stack hem vid sju och har bara tagit det lugnt sen dess.

Nu ska jag se färdigt på Wallander, har redan sätt det men endå har inget bättre för mig.

Hoppas ni hade en trevlig kväll, puss puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0