Rädsla ♥

Så nu äntligen ahr jag gjort nationella i tyska, vi hade allting idag utom det muntliga så det tog typ tre timmar med två pauser. De som är lite underligt är att det känns så jävla bra att ha gjort det. På de andra nationella har det känts skit, men nu känner jag mig jätte lätt.

Ska snart hoppa in i duschen och sen blir det trelleborg, jag vill itne jag vill verkligen inte jag började gråta igår eller gråta och gråta tårarna bara rann utan att jag kunde kontrollera det, sen kom det. Jag har nästan gått och väntat på att paniken skulle komma. De var sjukt obehagligt men jag klarade av det, är dock orolig över hur det kommer gå idag. Förra gången jag skulle dit mådde jag så dåligt så mamma tvingade pappa att köra mig men nu får jag ta mig dit själv helt ensam.

Det är ganska lustigt att jag har gått och pratat med en kurator som hjälp mig med mina problem och rädslor, hur jag ska hantera panikångest med mera och det jag är mest rädd för och känner mest ångest över, det är att åka dit igen för nu har jag mått bra sålänge och jag ser de stället som ett mörkt ställe där jag lämnar mina rädslor, jag är rädd att om jag går dit så kommer de komma tillbaka.

Skit samma får gå och duscha nu sen kommer jag antagligen vara ute och gå med jerekr den största delen av kvällen och även sova. Jag behöver det.

Imorgon är det fredag !! wiihoo !
ha det så bra, pusspuss :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0