lockar ♥

Haha jag hade tänkt vara duktig och träna idag men icke sa nicke jag somnade hehe. Jag vaknade med fin volym och nästan lite lockar på ena sidan håret medans andra var helt platt. Jag vill ha lite små vågigt år det är så fint och jag hade de ett tag i åttan, i alla fall på vissa bilder så hoppas det blir så igen*peppar peppar* nu när jag ska låta håret växa långt igen.

Jag stack ut och träffade matilda och senare anslöt sig både nathalie och daniella. Det var svin kallt ! men lika trevligt som alltid.

Nu har jag suttit och väntat på att toaletten ska bli ledig men när en är klar går nästa in så jag undrar när jag får chansen. Får väll gå där nere och använda min "sova över" tandborde som jag såg var här på rummet. Aja massa bullshit som vanligt men jag är så sjukt trött ! 

 
      
Den första är platt och den andra är lite små lock liknande saker, är det inte fint ? :)

så nu får jag sova och toaletten är ledig, gonatt på er,
pusspuss:)♥


Kommentarer
Matilda :))

Lockarna var skitsnygga ;D

2010-05-06 @ 08:27:50
URL: http://liladisktrasa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0