Tjenare tjenare kisen (från reklam på the voice)

Det blev inte så många kläder provade igår, jag tröttnade efter att ha rensat ut fyra par jeans som inte passade !

Jag måste sluta äta dåligt och börja träna asså, inte för jag ser mig själv som tjock men det är ju ganska sjukt att byxor som var förstora i sommras inte kommer på nu, suck !

Öh nu måste jag sova är svin trött och mår inna som blöö... sovmorgon i morgon wiho kommer ha det varje måndag nu fram till sommarlovet som kommer snart!!! :D:D:D

Idag har jag kommit fram till att jag inte riktigt fattat att jag är sjutton jag säger alltid att jag är 16, förra veckan var det en kille som frågade hur gamal jag var så svarade jag sexton och samma sak idag jag menar det var endå i januari jag fyllde år.

Nä somsagt man bor¨de sova, ha det såbra pusspuss :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0