vår kännslor ♥

ååh så härligt väder det har varit idag :)

Vår tysk lektion idag var frivillig, jag behövde egentligen gå men har somsagt en tre timmars håla på tisdagar så jag åkte hem halv tolv istället och jag har faktiskt pluggat och jag kunde alla de orden jag läst innan får väll de om de sitter kvar nu. Jag har varit riktigt trött idag så jag gick och la mig efter jag gjort typ hälften av glosorna och ska snart fortsätta med det. Jag skulle egentligen gjort det igår men jag orkade värkligen inte... sen ikväll ska jag träna barnen och förhoppningsvis gå en runda med Jerker, vi ska försöka komma igång nu igen och eftersom jag fortfarande är förkyld så får det duga med promenade så länge men jag hoppas verkligen att jag är helt frisk på påsklovet för då är det riktigt mycket skoj på friskis och svettis då det är så kallad påskjympa !



ah sicka minnen, tänk att kunna gå runt i bara shorts och linne:)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0