smörgåstårta !♥

Hemma från skolan hyfsat tidigt idag, dock var bussen en kvart sen, inget ovanligt men jag höll på arr kissa på mig så det kändes som betydligt länghre tid.

Gjorde tyskprovet idag och det gick väll inte bra precis men jag har endå fått en liten gnutta hopp om att jag kanske kan få ett litet litet g. Jag hade tänkt skriva klart min analys nu men såg att klockan var mycket om vi ska på kalas till mormor halv fem och äta smörgåstårta *mums*. Så jag får helt enkelt skriva den senare, den ska vara inne 21.20 och jag har värsta ångesten för innan kunde jag klämma ihop bra saker men nu är jag helt fantasilös, innan har jag lixom försökt, så har jag skrivit en sak som bliriv okej och sen på kvällen dagen innan det ska lämnas in har jag fått massa idéer och skrivit om allting men nu har jag suttit och försökt och försökt och försökt och det står helt stilla i huvudet. Får hoppas på lite insperation nu ikväll.

Får väll fixa till mig lite nu, om jag orkar.
pusspuss:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0