Pink♥

Sitter här i min ensamhet och fryser, har precis målat naglarna ljusrosa och det blev skitfult :P satte på en liten blomma som ioförsig blev fin, funderar på att mina en vit stjälk till den, men jag har redan tagit sånt topplack och jag orkar inte måla mer idag..

Nu ska jag hämta mig bror sen ska jag fixa mig och åka in till malmö med matilda och se alice i underlandet och som vanligt är jag nervös över min mage speciellt eftersom vi inte varit så bra kompisar i veckan. Men jag hoppas på det bästa :)

Ni får ha en härlig Fredags kväll, imorgon är det teaternsdag i malmö om mi vill veta, och jag ska dit med klassen.
Skriver mer imorgon, pusspuss:)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0