helgmys ! ♥

Sist jag skrev berättade jag att jag skulle gå ut, vilket jag gjorde och då av en ren händelse stöter jag först på Jesper som skrämmer mig och en halv minut senare kommer matilda&daniella gåendes. Lite lustigt, jag gjorde inte mer den kvällen utan gick och la mig direkt när jag kom hem.

I Lördes jobbade jag från 9-18 vilket är det längsta jag jobbat så jag var väldigt trött när jag kom hem. Jag åt med Jerker sen kom matilda så pratade vi lite sen gick vi hem till Jerker och såg film. En mycket bra men skrämmande film. Ja sen sov jerker hos mig.

I går (söndag) var vi ute och rullade, mycket skoj sen åkte vi ut i skogen med andreas, träffade iki mf.. På kvällen åkte vi runt med andreas och typ tjugo över elva hämtade vi elin så åkte vi ut i skogen och de var riktigt taskiga och skrämde oss. Ja sen sov jag hos jerker.

Och nu sitter jga och mår inte så bra jag MÅSTE sluta äta godis ! eller i alla fall inte äta det så ofta :P. Jag hade tänkt läsa lite i teoribokeb och svara på frågor eftersom jag sak på min första teori lektion idag klockan 18. önska mig lycka till ;)

pusspuss:)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0