bla bla bla ♥

Ja körningen igår gick faktiskt väldigt bra, Jerker satt i baksätet vilket var lite nervöst men jag klarade det nästan galant.

Jag kände mig väldigt varm och svettig och naturligtvis hade jag feber. Men på kvällen gick jag endå ut och träffade matilda och daniella. Jag var helt glad när jag cykla sen för jag och matilda pratade om gamla minnen haha, stack in om jerker och sa hej och sen stack jag hem, skulle färga ögonfransarna men jag var inte så bra på det så det sket sig hehe.

I Fredags var jag på bio med matilda, vi såg alice i underlandet den var betydligt bättre än jag trodde men endå inte en wow film.

Sen i Lördags så var jag i malmö med teaterklassen, det var teaterns dag och först vill jag medela att hipp numera är malmöstadsteater för er som inte viste det, ja gviste det inte men fick reda på det. Ja och vi såg först en öppen repetion på Hipp, måsen tror jag den hete. Riktigt kul faktiskt. Sen tog skådespelarna oss på en rundtur så vi fick stå på scenen. och det var lite wow så stort där var !

Vi slutade med att gå på en väldigt konstig och obehaglid föreställnig på weimans? de var fyra stycken på "scenen" två snacka teckenspråk och de andra två bara sa ord och meningar till läskig musik.

Vi hade kompledigt för det idag så jag skultade tidigt och skulel köpa skor på HM men de fanns naturligtvis inte kvar i min storlek. Jag har även sovit för jag har haft en tråkig huvudverk hela dagen och nu klockan fem var jag på körskolan och hämtade böcker. Nu ska jag snart byta om och sticka till teatern .

ha det bra !
pusspuss :)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0