klipp ♥

Datumet jag skrev om för ett tag se, när jag skulle göra någonting jag inte riktigt vågade blev flyttat till igår.
Då klippte jag av mig mitt hår, jag grät inte och jag skrek inte jag tyckte bara det var sjukt skönt att bli va med min kaluffs. Vill egentligen ha det lite mer uppklippt men är nöjd som det är, det kommer dock ta mycket tid att hålla det fixat, jag kan ju inte direkt sätta upp det om jag har en "bad hairday".

Här kommer i alla fall före och efter bilder, inte världens finaste men man kan ju itne se bra ut alltid eller hur ;)



Vad tycks ;)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0