Jubba jubba juubba ♥

Hipp hipp style på rubriken!

Hejsan, anledningen till att jag inte skriver, är för att jag inte har någonting att skriva. Jag har jobbat 9-18 ett antal dagar nu och sen är jag helt slut på kvällen så det käns inte lönt att skriva någonting.

snart är det midsommar och snart åker jag till Tyskland och Österrike, det ska bli riktigt skönt men samtidigt får jag lite ångest över att jag nästan inte gjort någonting mer på lovet än att jobba.   

Och det roligaste som hänt där var den kvällen då de var kunga bröllopp och fotboll samma dag, då var ingen och handlade vi vi hade ingenting att göra. När jag var på rast städade killarna så kommeer Jesper in och säger "ååh sopa !" Ja de låter inte kul men de gjorde min dag.

Sen gick jag och gnällde över att jag inte hade någonting att göra så (Detta är nästan för pinsamt för att berätta) Jesper säger "Men gör mig en känst, gå bort till tändvätskan och hämta ett ögonmått så jag kan slå in en prisfråga på den" Så tänker jag ju "vad fan är ett ögonmått, är det typ ett glas så man kan hälla upp typ olivolja i så man ser hur mycket man har?" Så jag gick ju runt där och letade efter ett jävla ögonmått tills en snäll person sa till mig att han bara lurade mig.

Sen kunde jag inte sluta le när jag förstod hur dum jag varit.

Ja och nu kanske det är förståligt att jag inte skriver någonting när detta är de roligaste som hänt mig på länge :P

nu är det snart dags igen så hopp in i duschen för min del.

Pusspuss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0