autch ♥

Här sitter jag i min ensamhet, tycker synd om mig själv och nyser.

Jag mins inte när jag skrev sist, men jag har antagligen inte gjort så mycket sen dess, jag har mest tagit det lugnt, varit på studenter, jobbat, träffat vänner och sovit.

Just nu har jag ont i magen och är hyfsat irriterad. Varför vet jag inte, jag fryser också så nu ska jag ta på mig en kofta.

pusspuss

Jag kom precis på en sak som gjorde mig glad. Min käre far var på Sweden Rock för någon dag sen och han har köpt två jätte fina t-shirtar till mig :)

Nu blev jag glad men jag fryser fortfarande så
pusspuss :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0