TAKIDA ♥

WOOOOOHOOOOO!!!!



Det klyddade som vanligt men jag han prtsc innan det försvann så vill ni läsa om gårdagen, klicka på bilden !

Nu ska jag snart fixa mig och måla tånaglarna för jag ska till Jerker på kalas men innan dess tänkte jag slänga upp bilder på en klänning jag provade idag!!!

Jag hittade även en dator som jag vill ha, det är en liten dator som man lätt kan jag med sig i väskan och den väger ingenting så jag hade lätt kunnat ha med den till skolan varje dag och klänningen var faktiskt fin på i verkligheten men den var rent för stor och fanns inte i min storlek. Så hittade jag en fin klänning på en skyltdocka så frågade jag var den fanns så spran g dem och visa mig och gick iväg direkt me ndet var ju inte ens samma klänning utan den andra var skit ful ! det enda som var lika dant var färgen. Riktigt dålig service, man brukar ju kolal efter så det är rätt innan man går.



Somsagt rent för stor men jag gillade den !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0