soool sooool soooliga soool ♥

(melodi strålande jul)

Godmorgon på er !


Solen skiner och det är verkligen perfekt väder ute ! kanske inte så konstigt eftersom jag ska jobba idag !

Igår blev det att jag träffade matilda och nathalie, jag får en lycko känsla varje gång jag träffar dem, haha dem är så knasiga.

På kvällen var jag och mamma ute och körde en runda. Det gick väl bra förutom att jag fick fyra eller fem motorstod vid samma korsning för jag var så rädd att fastna i mitten att jag glömde släppa bromsen hehe.

Senare blev det film och mys med Jerker, elin andreas och hans föräldrar. Vi såg en riktigt bra film som jag tyvärr itneminns vad den heter men jag ska kolla upp den nästa gång för den är verkligen sevärd !

Nu ska jag snart fixa mig för att jobba och ni som inte ska jobba får ha en trevlig dag ute i solen ! ;D♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0