Onsdagendenfjortondejulitvåtusentio♥

Godmorgon, sovit gottt?

Det har jag gjort jag var riktigt trött, hade gärna tagit det lugnt idag men det blir ju att börja fixa sig nu snart.

Jag kom även på att min älskade pojkvän fyller år på söndag och jag har inte köpt någon present till honom !!!!

Jag vet inte riktigt vad jag ville skriva men jag är så glad idag och jag vet inte riktigt varför, men jag längtar efter att få träffa alla och gå på sommarrock, att gå på konsert är någonting av det bästa jag vet och jag hoppas att vi kommer få skit kul även iår.

aaah min mage bara pirrar jag är så lycklig och för en gångs skull tänker jag njuta av detta eftersom det tyvärr inte brukar vara så länge men istället för att oroa mig för när det komemr vända ska jag ladda mig med all den possitiva energin så jag orkar med de nedgångar som väntar, iiih jag vill springa ut i solen hem till mina vänner och krama om dem, jag älskar er så mycket ni är världens bästa !! ♥♥♥




Denna bilden är två år gammal men det är den bilden som bäst
beskriver hur jag känner mig just nu, det enda som saknas nu
är solbrännan så den får jag jobba på.

På tal om jobba så måste jag gå och duscha nu men jag önskar alla en

UNDERBAR DAG ! :D♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0