jobb jobb jobb ...

God morgon, är svin trött och inte alls på humör för någonting alls idag.

Jag skulle egentligen varit ledig igår och hade massa roliga saker att göra, plus att jag hade tänkt ha en lugn dag för att klara av hela helgen men nej klockan åtta väcks jag av att de behöver ha in mig på coop.

Det blir ju härliga pengar sen men nu sitter jag nästan och gråter för jag är så svinigt trött !

Sommarrocken igår var väll okej, jag saknar den tiden som jag sprang runt och var längst fram på alla band, vi såg allting och hoppade och skrek som dårar. de var tiider de, igår såg vi BARA Europ, dem var ju skit bra men att bara stå och kolla på band käns inte rätt jag vill skrika till dem och sjunga med dem det är ju liksom en del i det hela.

Jaja nu får jag väl gå och fixa mig, jag börjar om en timme, önska mig lycka till ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0