Celle ♥

Gutten morgen !

Nu sitter jag inlindad i handukar och ska snart fixa mig för frukost.

Igår blev det en lång resdag med lite felkörningar och svordomar men tillslut kom vi fram till vårt sista stopp, Celle.  Det ligger i tyskland och här är super fint och riktigt varmt, hade jag inte vetat var vi var hade jag mycke väl kunnat tro att viu var runt medelhavet.

Om jag inte varit så lat som jag är hade jag kunant visa en bild på världensgodaste pizza men det får jag göra när jag kommer hem. Jag och Jerker hade även turen att få et riktigt varmt rum och när vi öppnar fönstrena märte vi att vi har en nattklubb mitt emot haha så vi fick stänga när vi skulle sova.

Nu måste jag rusa, har egentligen mycket att berätta men frukosten kallar så ni får ha det så bra,

pusspuss :)♥


Kommentarer
matilda

tycker du kan komma hem nu din fis!:)<3<3

2010-07-12 @ 00:20:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0