Tisdag ♥

Hejsan :)

Idag mådde jag inte speciellt bra på bussen, tänkte hoppa av några hållplatser innan för jag behövde luft ! Men jag klarade mig enda fram och gick in på konsum för att köpa tuggummi, då hittade jag även en stor "kalender" en hel sån stor bok (visar bil sen) såna klisterlappar i olika färger och en bläckpenna. Och jag kände mig otroligt smart och duktig hela dagen när jag satt och skrev i den haha.

Har även köpt ett par jeans idag som passade perfekt, emn de kommer antagligen att töjas ut sen, buhu. Jag kommer föresten inte lägga upp julklappsbilderna i ett innlägg, har gått så lång tid att jag glömt vad jag fått, bilderna kommer kanske upp i olika inlägg om de är för tomma. Nu ska jag äta, skriva en utvärdering och sen fortsätta fundera på om jag ska färga håret och i så fall vilken färg ;P.

ha det bra så länge, pusspuss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0