När kroppen säger ifrån ! ♥

Uch uch uch , säger jag bara ...

Det var så skönt och lugnt med lov då sov jag ca 8 timmar och mådde väldigt bra, jag åt som jag skulle och bara tog det lugnt fastän jag hittade på många saker hela tiden. Nu har skolan börjat och jag sover ca 5-6 timmar och det klarar inte min kropp av. När jag vaknade imorse vände jag mig om och jag blev helt varm i hela kroppen och jag trodde jag hade feber, låg kvar lite och reste mig upp och gick och åt lite och fixade mig och då helt plötsligt blev jag helt snurrig, har blivit det nu de sista dagarna. De är sjukt att skolan påverkar så mycket med att gå upp tidigt, göra saker hela tiden och denna smygande stress om att jag måste fixa detta nu.

Jaja så jag ska i alla fall försöka lägga mig tidigt så jag mår bättre imorgon, har nästan gjort klart mattearbetet som är tills imorgon, ska bara skriva också och de kan jag göra senare. Har inte gjort mycket idag mer än det vanliga och sen stannade jag kvar 1,5h längre för vi skulle kolla sånt vad vi ska välja för individuella val sen, jag kan inte bestämma mig, jag vill gå:

webbdesign- verkade sjukt kul och går på 100 poäng
psykologi/socialkunskap - verkade sjukt intressant 100 poäng
Dans och gestaltning - love it ! tror det är 100 poäng

Detta blir alltså 300 poäng och om jag förstått det rätt får jag abra välja för 200 eftersom jag läser tyska och vill jag välja 300 måste jag söka om ökadval sak eller något och om det inte går vad ska jag välja bort lixom ?

jaja det blev ett långt inlägg men jag är trött så nu ska jag läsa klart på internett sen ska jag ta mat och sätte4 igång sex and the city och efter det ska jag fixa mig och läsa änglar och demoner, låter bra va ;) haha

Godnatt på er , pusspuss :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0