Måndag ♥

OOOH ! Jag har precis sett klart änglar och demoner igen och nu vill jag bara läsa ut boken !

Början av filmen var äckligt dålig eftersom ingenting stämde överrens med filmen, men eftersom jag tycker resten av filmen är bra (det jan inte läst) borde resten av boken vara fantastiskt bra, så jag får väll se.

Jag har haft en fruktansvärd huvudverk hela dagen men kanske inte så konstigt när jag varit i skolan från 08.40 till 16.20 och sen direkt till bussen, hann hem om och sen var jag tvungen att rusa iväg till videosaken och hyra filmen och sen vidare till teatern.

Trotts allt är jag endå gladare än igår men jag är helt slut och måste sova nu, har även fått reda på att från och med nästa måndag ska vi splittra teatergruppen så alla från 7:an och upp är i en grup som börjar halv åtta på måndagar och de som är yngre börjar samma tid som nu.

Puss&Godatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0