Long time ago ♥

Jag har inte skrivit på ett tag nu och anledningen är att jag helt enkelt inte har kunnar logga in för blogg.se har hållt på med någonting.

Fredag: My birthday ! Mådde inte helt okej i skolan så jag gick hem och sov och tog piller. Sen fixade jag till mig och det kom hit folk, jag fick massa fina saker och hade verkligen en lugn och trevlig födelsedag.

Lördag: Vaknade tjugo i åtta av att papap säger det är telefon, Det är från coop och de undrar om jag kan komma och jobba mellan 11 och 14, vist inte långtid men jag kan inte somna om sen. Klipper mig halv tio sen jobbar jag och på kvällen var det kalas för jerkers pappa. Andreas var även där.

Söndag: Har tagit det lugnt idag jag har tagit det lugnt med Jerker och andreas.

Det var väll de, puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0