lets dance ♥

Hej hej ! :)

Har varit en ganska lugn dag med jerker idag men efter ett tag tröttnade jag på att bara göra ingenting så jag gick och duschade sen gick vi till svedala och mötte hans syster och gick hem till henne så åt dem, sen så gick jag hem  och åt, sviiin kallt !

Senare på kvällen stack ut och träffade matilda innan, hade riktigt mycket kläder på mig men frös endå... haha alltid lika trevligt att träffa henne även om vi inte gjorde någonting utan mest pratade.

När jag kom hem kollade jag på lets dance, hade ju helt missat att de började redan i fredes och jag blev förvånad över två saker

1. Att lets dance var så underhållande som det var
2. Hur de kan göra en såå bra låt (Pink's låt !) så otroligt dålig ! som jag störde mig...

jaja men jag tyckte faktisk att programet var riktigt bra och han marcus (tror jag) sa någonting som jag tyckte var väldigt roligt, typ någonting i denhär stilen: Jag trodde att hag hade bättre taktkänsla än vad jag hadde, jag spelade i i pinkband när jag var yngre (tänker) fast man spelar ju punk för att man inte har någon taktkänsla.

haha så klockren ! missade du också lets dance i fredes eller vill se det en gång till så kan du se det här 
Nu ska jag i alla fall kolla runt lite och sen ska jag sova ! :)



De nya kläderna, man se ju dock inte
mönstret på legginsen men i alla fall...

stort linne från H&M
Leggins från Åhlens

godnatt på er sov gott och dröm sött ;)

pusspuss :)♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0