fredag ♥

Hejsan, :)♥

hade precis skrivit ett inlägg med det blev gigantisk text så jag skriver lite kort om igår :P

Skola-sluta tidigare- shopping

Hem-sov-åt-träffade matilda&´daniella-träffade jerker&andreas- körde till statoil mitt i natten och åt- sov hos jerker.

Sen idag skulle jag på dans men vaknade lite sent och efter jag gnällt över de en stund kom jag på att den inte börjar förrän nästa vecka :P

Sitter hemma med jerker nu och väntar på mat, ska även börja läsa körboken eller trafikboken elelr vad den heter, vet inte vad som händer ikväll än, men kvällen är ung hehe.

ha det bra ,
pusspuss :)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0