endast matte ! ♥

Hejsan :)

Idag var det en riktigt kort skoldag för min del. Jag kom till skolan och han ha stöd engelska ungefär 10 minuter sen skulel någon ha salen, hade EHL typ en kvar och var på hela matet lektionen. Sen gick jag till bussen och hoppade av hos Jerker med bullar och en ros eftersom han är sjuk, stackar. Åt med honom och sen tog jag nästa buss till trelleborg vis sjukhuset var där en och en halv timme sen kom bussen hem samtidigt som jag så jag var hemma runt fyra, snackade med fille och tyrren från min gamla klass haha .

Nu ska jag byta om, träna barnen , göra läxa kanske läsa och sen ska jag sova runt klockan tio ! är så svinit trött att det knappt är sant. Får även nytt schema som börjar imorgon, blir 10 över sju pussen nästan varje morgon :(



Lite saker jag fick i julklapp, har inte många bier men
ville endåha en, jaja ni får ha det så bra.
pusspuss:)♥



Kommentarer
Amanda

Gud vad gullig du är! Jag hade velat ha dig som flickvän, jag är ju sjuk.. ingen som kommer med blommor till mig.

2010-01-23 @ 20:07:30
URL: http://flinmedicin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0