en tanke ♥

Haha jag kom och tänka på en sak...

Mitt liv och mitt humör går ju väldigt mycket upp och ner nu speciellt när jag går till doktorn och sånt och då finns det vissa tillfällen som jag inte vill vara ensam. Det är inte så mycket på dagen/kvällen*peppar peppar ta i trä* för då brukar jag ju träffa mina vänner, men väldigt mycket senare på kvällarna och nätterna och då brukar jag ofta fråga jerker om han vill prata lite och fråga om han vill sova med mig. och då var tanke, varför just han och inte någon av minna vänner. Men det slog mig ganska snabbt att mina vänner hade nog blivit ganska förvånade/chockade om de fått ett sms vid elva på kvällen som löd typ "Kan inte du sova med mig, jag är rädd och behöver någon som håller om mig" haha.

Sen nästa tanke eller en fråga, heter det stod eller stog alltså ett sms där det stod/stog ? haha kom och tänka på det nu när jag skulle skriva ;D

Nej nu är det tröttheten som börjar skriva så godnatt :)

pusspuss (igen) ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0