Choklad ! ♥

Hej igen,

Var och tränade barnen och det var orligare än på länge, i alla fall efteråt när oliver kom. Har inte träffat honom på jätte länge så jag stanande kvar och snackade ett tag sen stack jag hem och åt lite till och nu har jag ont i magen för jag små äter hela tiden för jag är sugen på choklad. Jag försöker sluta äta godis på vardagarna för att må bättre men jag kommer ju bli smällfet om jag fortsätter såhär !

Är svin trött också så ska snart sova hoppas jag...



Ser ut typ såhär när jag kommer hem från skolan och känner
mig otroligt sliten och somnar direkt haha
sov så gott, pusspuss :)♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0