vurpa ♥

Visserligen har temperaturen i stugan stigit från 17 till 23 grader men när jag vaknade i morse mådde jag inte bra. Jag kunde inte öppna munnen för mina visdomständer håller på att klydda, sen tog jag en panodil och min mage tål inte sånt så jag har lite ont nu och var helt off i förmiddags.

Det var ganska obehagligt för jag kännde att jag hade noll koll på skidorna och var rädd att ramla fast sen märkte jag att jag glömt knäppa pjäxorna haha men jag åkte inte på eftermiddagen för att minska risken att trilla och slå mig. Men det hade inte spelat någon större roll för när jag gick från ica stod jag på öronen haha det var så pinsamt och jag började asgarva men det gick bra som tur är.

Jag är väldigt trött och detta blev ett klyddigt innlägg men skitsamma :)

Nu ska jag i alla fall äta :)



Man ser inte så bra men jag hade tråkigt
innan och en high scool musical låt på huet
och detta blev resultatet ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0