training ♥

Yes ! Jag sa ju innan att jag inte gjort någonting speciellt men jag var nog lite off...

Det första ja ggjorde i morse var att improvisera ihop ett tal på engelska. Kom på igår att jag borde fixa till ett tal men trött som jag var babblade jag ihop ett till jerker utan att skriva ner, jag somnar och har glömt allting. Och jag kan ju säga såhär att det kändes som jag hade 40 graders feber, jag svettades som en gris och skakade som om jag satt på en tvättmaskin men det gick nog bra endå tror jag , elelr ja hyfsat bra i alla fall. Jag höll ett tal om min pappa och hans "musikliv" eftersom var vad ja ghade i huvet. Ta en titt här, de är dem fast live in spelat så inte världens bästa kvalitet och inte deras bästa låtar men ta en titt endå. :)
¨
Riktigt skönt att träna, nu ska jag kolla runt lite sen ska jag duscha och fixa mig för sängen och sen blir det att sova !

pusspuss :)



Bilden är från när jag var på turning torso
med matilda&nathalie, jag vill kunna sminka mig så själv ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0