Sockersjuk ! ♥

Fuck, jag tror jag börjar bli beroende av socker igen !

Alla denna stress ger mig huvudverk och jag kan inte längre äta verktabletter för jag får ont i magen av det så jag har inbillat mig själv att om jag äter lite godis och sockerchockar mig själv hela tiden så blir det bra... hmm jo visst in my ass ! Mår bara sämre och vill ha mer och mer godis och kommer bli riktigt fet !

Jag ska nog inte på jympan idag eftersom jag haft feber i veckan och när jag sprang till bussen fick jag värsta hostatacken så det känns inte som en så bra idé.

Jag ska nog göra lite rump övningar istället, jag har väldigt många tidningar med olika övningar men nu har jag hittat några roliga på en blogg, gå in på länken och kolla du med. Har följt den bloggen ganska länge och det är nog den jag föjler mest, går in flera gånger om dagen och kollar jag är helt fast.

Nu ska jág gå och göra ingenting, kanske plocka undan lite och vänta på att min fina pojkvän ska sluta skolan :).

Ni får ha det så bra
pusspuss:)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0