Småtappar

Det känns som att större delen av min familj sitter och snörvlar och jag känner mig lite sjuk faktiskt.
Jerker kom hit och jag fick massa pussar och kramar eftersom jag snart ska åka ;).

Nu ska jag snart sova sen imorgon är sista dagen i skolan för denhär veckan ! wiihoo !

På Fredag blir det att sova länge och sen gå till banken och lösa in min lönecheck. Jag har inte mycket mer att skriva jag är as hungrig hela tiden, hostar med jämna mellanrum och har lite smått pms så jag säger

godnatt



Idag hittade vi ett träd pyntat med istappar, för det första valde jag
fel bild och för det andra sparas det inte om man roterar den!
Jag får damp så godnatt !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0