Slask ♥

Nu ska jag snart cykla ner till byn och hämta mina stövlar, jag trodde att det skulle ta flera dagar innan jag kunde hämta dem men det gick ju fort. Jag har sprungit runt i huset och tagit på mig massa kläder. Skulle egentligen träffat jerker innan när jag lämnade dem men han följde med filip och jobbade och de satte sig fast och kom loss nu så jag har inte haft mycket annat att göra.

Det finns två saker som är jobbiga just nu ,

1. Det är slaskigt ute alltså skvätter det vatten på benen när man cyklar !
2. Jag har ingenting att ta på mig eftersom det jag vill ha på mig ska med till fjällen.



Jag ser väldigt rund ut men i alla fall
 skjortan jag fick av matilda från H&M
och leggins från Pierre Robert

pusspuss ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0