running colour ♥

Ah jag snackade ju om att färga håret i det förra innlägget, har varit väldigt nervös för att det skulel bli missfärgat. Provade idag men typ ingen skillnad, lite tråkigt men det glänser nu ;).

Jag var ute och sprang en runda innan, 25 minuter till videon lämnade filmen, runt "jerkers hus" fort förbi coop och flamman och hem igen, fast jag stannade och gick typ två minuter men endå jag är stolt att jag klarade nästan hela vägen. Nu sitter jag här och överför filer från den statinära datorn till den bärbara och det tar tid, har bara ett USB minne med 16 GB så får fylla på det många gånger och sen över. Och jag sätter även in bilder i mitt fotoalbum nu när jag fick fina pennor i födelsedagspresent. OCh jag försöker städa på mitt rum medans jag lyssnar på bra musik så ddet blir mycket i ett. haha får fortsätta nu...

pusspuss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0