Melodifestival&Johan Falk ♥

Jag känner mig som en riktig tjockis, jag har inte tränat på hela veckan och sitter halt två på en söndag och käkar chips...

Det var massa klydd på coop igår med betalningt eller ja hela landet var drabbat av någonting så tiden gick väldigt långsamt men det var så mycket skönare när klockan slog sex och jag kunde springa in och byta om. Jerker kom till coop så gick vi och handlade mat och sen hade vvi två tacokväll här hemma framför melodifestivalen eftersom jag var ensam hemma och sen kollade vi på en johan falk film. En riktigt mysig kväll tyvärr somnade jag en stund efter men det var ganska bra för jag vaknade vid sju och sov jätte dåligt fram tills typ nio för jag var stressad över att kanske behöva jobba.

Nu ska jag försöka sluta äta innan jag spyr och gå och frächa till mig lite sen får jag se vad jag gör, ska kanske träffa jerker igen eller nått,
 pusspuss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0